Alla inlägg den 3 april 2017

Av saz - 3 april 2017 14:27

Okey...

Nu har jag suttit här framför skärmen och försökt lista ut hur jag ska få till det här första inlägget.

Det går INTE bra.


Jag har tusen saker jag vill skriva om och inte en aning om hur jag ska börja.

Jag är en 29-årig fyrabarns mamma, gamer och halvtids hippie.. 

Jag bor tillsammans med min familj i en liten by någonstans i Sverige och konstogt nog så har det INGET med mina hippie tendenser att göra.


Jag kanske borde förklara vad jag menar med "halvtids hippie" till att börja med.

Med halvtids hippie menar jag att jag har en del (för andra) konstiga ideér för mig.

Jag borstar inte tänderna med tandkräm, eller jo ibland... vegansk tandkräm (vilket i sig skulle vara helt logiskt om jag var vegan, men det är jag inte) eller kokosolja och bikarbonat.

Jag tvättar inte håret med schampo utan använder istället andra "produkter" för att hålla håret rent och fint.

Detta och en hel del andra saker som jag kommer komma till i mina senare inlägg.


Jag är också gamer.

Vilket betyder att jag spelar en del datorspel och håller för tillfället på att starta upp en stream.

Jag spelar allt från skräckspel till world of warcraft.


Och så är jag som sagt var mamma till fyra fantastiska knasbollar. 

Utöver det så älskar jag att laga mat och att prova nya saker.


Allt detta betyder att den här bloggen kommer fyllas av allt från bilder och recept på mat,

tips på "huskurer" och naturliga sätt att ta hand om hud, hår tänder osv,

inlägg om mina försök att komma iform och anekdoter från min vardag som mamma och gamer. 

Med andra ord så kommer inläggens innehåll vara varierat om inte annat.


Jaha... Nu är jag klar med det här inlägget!


Xx






Presentation


Halvtids hippie och gamer delux.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards